Met pensioen

Na 40 jaar in het onderwijs heb ik afscheid genomen van collega’s, studenten en van de organisatie Inholland.
Afscheid van Inholland was niet zo moeilijk, ik heb de Hogeschool als een moloch ervaren. Het viel niet mee om aan zo’n enorme organisatie te werken na het grootste deel van mijn loopbaan voor kleinere scholen gewerkt te hebben. Maar mijn collega’s en studenten mis ik wel!

Het afscheid van mijn collega’s was warm en hartelijk en gelukkig zie ik ze regelmatig….

Ik was niet bang voor het “zwarte gat” want ik heb zoveel plannen, zoveel te ervaren. Ik ben direct weer naar school gegaan –> de akademie voor Massage en Beweging